måndag 21 juni 2010

Osby

En av dom få planerade utställningarna va ju rasspecialen i Osby. Gick och grubblade om jag verkligen skulle anmäla Saulos då den infaller midsommarhelgen men jag behövde aldrig fatta något beslut. Det lösta Salle så bra så... Han slog ju sönder sin tand och som jag sagt tidigare ska den opereras dan innan midsommarafton. Även om han hade fått ställas trots narkos och ev smärtstillande (vilket jag inte tror, det är säkert karenstid på dom medlen) så vill jag inte utsätta honom för det bara två dar senare. Så troligtvis blir det bara en utställning till i år och det är den i Växjö i november. Kanske att vi åker på nån inofficiell som klubbarna häromkring anordnar i sommar.

Ryggen börjar bli bättre men jag kan fortfarande inte sitta så länge eller böja mig ner utan att det gör ont. Långa promenader får jag oxå ont av ibland så Salle får nöja sig med lite kortare turer och lek med andra hundar när det passar.
Saulos sover i soffan

1 kommentar:

  1. Du är allt en olyckskorp du ;)
    Men skönt att ryggen börjar bli bättre

    SvaraRadera