torsdag 3 september 2015

Tränings svacka

Av nån anledning har jag inget sug för hundträning för tillfället så då låter vi det vara. Det smög sig på strax innan jag och Salle debuterade i avancerad klass. Det gick inte lysande men hade jag inte gjort fel plus diskat oss hade vi haft ett kvalificerande resultat så givetvis anmälde jag till ytterligare en tävling. Den är nu på lördag och hur det ska gå får vi se då vi inte har tränat något överhuvudtaget. Jag tycker ju det är roligt när vi tränar men suget finns inte riktigt. Jag tror det beror på att jag är sjukt less på att bo där jag bor just nu och att jag vet om att det bara är en knapp månad kvar tills jag kan börja flytta och få mitt hem så som jag vill ha det. Inhägnad trädgård, egen hundgård osv. Sen har det varit lite spänt på jobbet men det visade sig vara goda nyheter men det tär på en att behöva gå och fundera på vad det skulle resultera i. Så nu pausar vi och gör bara sånt vi känner för. När vi har flyttat och kommit i ordning kör vi på igen. Men först en rallytävling och vem vet? Kanske inspirerar den till träning så suget kommer tillbaka. Lite sugen blev jag av att se alla fantastiska SM-deltagare i helgen.

Mina underbara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar