onsdag 21 september 2011

Snurrar på

Här händer mycket nu och jag har inte riktigt tid att blogga. Lite av vad som händer är i alla fall att jag börjat nytt jobb och jag trivs kanon! Kursen har oxå dragit igång och efter bara en gång är jag super taggad på att träna. Salle är sååå duktig och har en härlig attityd vilket gör att det är super kul att träna hund. Förutom spår på helgerna försöker jag få till i snitt minst ett ordentligt lydnadspass i veckan förutom det jag lägger in på promenader och liknande.

Moggie börjar repa sig. Fick ett bakslag då han fick ett otäckt sår på ena fram men nu har det oxå börjat läka och han får vara ute på dagarna.

Bloggar från mobilen så bilderna hamnar inte riktigt där jag vill. Salle har iaf fått en snygg och bra nomesele som syns på bilden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar