måndag 12 november 2012

Ja vi lever

Nu är det länge sedan jag uppdaterat och visst händer det lite i vårat liv som jag hade kunnat berätta om. Nu har jag levt utan dator vilket har gjort att jag inte varit så pigg på att uppdatera här. Skriva på iPhonen kan bli irriterande. Nu har jag äntligen införskaffat mig en ny dator så jag ska ta tag i bloggandet igen. Även hemsidan ska få sig en uppfräschning och ny plats men jag väntar med att länka dit tills den börjar bli hyfsat klar.

Vi har varit ute och tävlat appell spår några gånger. Tyvärr inte med några lysande resultat, jag har brutit efter spåret. Nu ligger brukset lite på is då jag dragit upp mitt diskbråck igen och har svårt att röra på mig. Lydnaden sliter vi på med desto mer nu och vi har tävlingar inplanerade.

Det blir bara en kort uppdatering idag men det kommer komma mer framöver.

1 kommentar: