onsdag 27 januari 2010

Planer

Tänkte berätta om vad jag har för planer för mig och Saulos i år. Det första som händer är Malmö utställningen i mars dit han är anmäld. Vad det blir för utställningar mer vet jag inte men rasspecialen i Osby kommer vi med största sannolikhet att åka på likaså Växjö utställningen i november då det knappt kan bli mer hemmaplan. Sen får vi se vad jag känner för och hur det passar med annat.

Träningsmässigt är tanken att vi ska starta i LK1:an och förhoppningsvis plocka ett första pris och starta appellen i spår och fixa uppflytt. Hur det kommer gå med dessa planer vet jag inte då min hoffe ibland verkar ha utvecklat selektiv hörsel. Men vi ska kämpa på och förhoppningsvis fixa detta. Saulos är ju min första "egna" hund så därför är planerna inga måsten utan vi tar det som det kommer, skulle vi inte va redo så är vi inte det men lite mål måste man ju sätta upp för att ha något att träna mot.

Övrigt som ska göras i år är ju höftledsröntgen och MH.

3 kommentarer:

  1. Sicken sammanfattning =)Låter som bra planering tycker jag.
    Vi ska börja på rallylydnad i mars. Får se vad morrhoppan tycker om det.

    SvaraRadera
  2. Och spåra, mycke spår ska det bli

    SvaraRadera