fredag 13 augusti 2010

Jag är värdelös...

...på att blogga! Jag vet!!! Men vad ska man skriva om när inget händer? Ryggen är fortfarande kass. Allt som jag hade tänkt att vi skulle göra i sommar har fått ändras. Det kommer nog inte bli nåt tävlande i varken spår el lydnad i år och det beror på att jag inte kunnat träna som tänkt. I mellan åt har jag tom fått leja bort Salle för att han ska få den motion som han behöver. Får jag ordning på ryggen så kanske det blir nån utställning till hösten.

Helgen som va tillbringades i Lund hos S och schnauzerhunden Levis. Fredagskvällen innehöll pizza, cider och slappande på balkongen. På lördagsmorgonen dök Ss pappa upp med växter till kolonilotten S införskaffat så efter frukost drog vi dit och hängde hela dagen. Jag och pappan satt mest i varsin stol och njöt medan S fick påta i rabatter och trädgård. Jyckarna hade super trevligt och Saulos gjorde allt för att Levis skulle leka med honom. Sent på kvällen hade jag och S kräftskiva för att avsluta kvällen med "djupa" samtal.

Saulos retar schnauzer Levis

Eftersom lördagen hade gått i hundtema bestämde vi oss för att ägna söndagen åt tjej saker så som frisyrer, smink och kläder. Hundarna va väl måttligt roade av oss men då det regnade tyckte vi att det va en utmärkt sak att tillbringa dagen med. Kul då det inte är nåt som vi brukar sysselsätta oss med när vi träffas.

Tänker avsluta med att lova att försöka bättra mig med bloggandet. Har jag inget att skriva om får jag väl slänga ut en och annan bild i stället.

2 kommentarer:

  1. Ja nu är det allt skärpning som gäller med bloggandet. Vilken fin bild du la ut =)

    SvaraRadera
  2. Ska skärpa mig med det =) Det blev många sådana bilder. Ska fixa med resten i helgen så du får dom.

    SvaraRadera