torsdag 16 december 2010

Skit väder

Varför ska det bli snökaos just denna helgen för? Salles och min plan va att dra ner till Lund och hälsa på pansarschnauzern med bihang. Salle skulle umgås med schnauzern som precis börjat löpa och nej, inga valpar mellan dom planeras någonsin däremot kanske Saulos kommer få bli pappa till hoffebebisar nån gång i framtiden om han blir bra nog och jag skulle få gosa med taxen. Tydligen skulle vi bygga pepparkakshus oxå.

Nu vet jag dock inte hur det blir för jag har ingen lust att köra i snökaos. Har kikat lite på tågbiljetter och det skulle kunna funka för inte verkar det bli dyrare än att köra. Däremot måste ju tågen/tåget gå hyfsat i tid för inte vill jag sitta på ett tåg i flera timmar när det blir Saulos första tågresa. Även om han fixar det mesta som är nytt kanon bra vill man ju ändå att första gången ska bli hyfsat smidig. Jaja vi får väl se om det blir en resa eller ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar