lördag 9 augusti 2014

Jag är hjälpsam

Saulos säger att matte är sjuk och att man ska vara snäll mot henne då. Jag har försökt hjälpa henne flera gånger men inte tackar hon för hjälpen. Som när jag skulle öppna vattenflaskan åt henne. Hon bara skällde på mig för att det blev lite blött i sängen. Som om det skulle skada. Hon säger ju att hon är så varm att hon svettas som en gris så lite svalka borde ju ha varit skönt. Och är man sjuk behöver man inte äta så mycket men hon blev bara arg när jag tänker hjälpa henne äta upp pizzan. Det är heller inte uppskattat att jag försöker se till att katterna håller sig borta från hennes säng.
Nä, nu får allt matte se till att sluta vara sjuk så hon kan träna lite med mig. Ett spår hade inte varit fel. Tycker det har varit lite väl mycket lydnad på sista tiden.

/Impa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar