tisdag 5 augusti 2014

MH

Man kan ju tycka att matte borde släppa till datorn lite oftare nu när jag tagit över här men hon muttrar en massa om att jag förstör saker!!! Nu ser hon inte vad jag gör så bäst att passa på. För typ 3 veckor sedan åkte vi till ett ställe som heter Revinge Hed. Matte pratade en massa om hur kul det skulle bli att få se alla mina syskon igen och hur de skulle reagera. Jag såg då inte en enda. Fick mest tillbringa tid i bilen tycker jag. Hade visserligen sällskap av både Saulos och Ivanhoe men så kul va det inte.

Efter några timmar fick jag komma ut i värmen och traska runt lite. Sen började visst något som kallas för MH. Först fick jag leka- hur kul som helst, sen jaga- utan att matte skällde på mig. Buskul juh! Men sen började det hända lite läskiga saker och jag blev rädd. Matte är bra att ha, hon skyddade mig från spökena, visade att dumpen inte va farlig och att skramlet bara va kedjor. Sist skulle de försöka skrämma mig med skott men det bryr jag mig inte om. Särskilt inte om man kampar med mig.

Har förstått att matte är ganska nöjd med mig efter den dagen. Hon säger att jag skött mig lysande men att jag får tuffa till mig lite.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar