söndag 30 maj 2010

Elände

Är vad det här hemma just nu. Jag har åkt på ryggskott så jag kan knappt röra mig, sitta funkar bara en kort stund så det blir inget långt inlägg idag. MH rapporten kommer när jag åter igen kan fungera normalt. Saulos har slagit av spetsen på sin ena hörntand så imorgon får jag ringa veterinären och få den fixad. Det hände troligtvis i samband med slagsmålet han va i i fredags. Saulos har ju träffat så många hanhundar och han har alltid varit snabb med att ge sig efter det första gruffet och det gjorde han även med denna. Men sen av nån anledning kom dom ihop sig och ingen ville ge sig. Vi särade på dom och ingen hade några större skador. Nån liten rispa och den andra hunden haltade lite (troligtvis en sträckning) och så idag när jag ligger på golvet pga min rygg och Salle står över mig ser jag att spetsen på den övre högra hörntanden är av. =( Nu fixar inte min rygg mer så jag tänker sluta här och inta liggande läge igen.

1 kommentar:

  1. Det är verkligen en jäkla osis att han slagit sönder tanden. Synd, verkligen. Å lite om dig med kanske som har ont i ryggen =/

    SvaraRadera