måndag 27 september 2010

Blä

Just nu har jag ingen ork. Jag är trött på att bråka med läkare som inte tar mig på allvar. Jag är trött på att ha ont. Jag är trött på att inte kunna göra det jag vill. Efter att ha tröttnat på att vänta på svaret från magnetröntgen ringde jag och bokade en telefontid med läkaren för att få svaret. Han ringer upp och ställer frågan "Hur mår du?". Vilken dum jävla fråga. Hoppades han på att jag skulle säga att jag mår kanon eller? Efter lite om och men kommer han iaf till det jag vill veta.

Diskbråck har jag tydligen. Och det hade dom nog aldrig kommit fram till om jag inte hade tjatat och brutit ihop hos läkaren för trots att jag väntade på tid för röntgen (efter mycket om och men) säger läkaren att det bara är muskulärt och inget som kan förvärras. Vilken tur att jag då har varit försiktig och inte "bitit ihop och uthärdat" smärtan för då hade det kunnat bli värre med facit i hand. Jaja, nu vet jag iaf och kan börja göra upp en plan på hur det ska åtgärdas. Ska bara samla ork i nån eller några dar.

1 kommentar: