torsdag 23 september 2010

Blogger Award


Jag har fått en blogger award och då ska man tydligen skriva sju sanningar om sig själv så här kommer dom...

1. Jag är en bokmal som läser det mesta och när jag kommit in i en riktigt bra bok kan en jordbävning inte få mig att reagera.
2. Jag har jägarexamen och sköt min första och hittills enda rådjursbock vid 15års ålder.
3. Jag har väldigt bestämda åsikter och har svårt att ge mig i en diskussion där jag anser mig ha rätt/svaret.
4. Jag bor på landet och älskar det men hatar trädgårdsarbete och gillar inte kor. (Bra kombination när jag har kor sommartid utanför trädgården som behöver skötas)
5. Jag skjuter gärna upp saker och tar sen inte tag i dom fören i sista sekunden.
6. Jag tycker fruktansvärd illa om spindlar. Dyker dom upp hastigt framför mig skriker jag rätt ut.
7. Jag är oerhört slarvig i hemmet och sprider saker omkring mig men samtidigt har jag (oftast) koll på var sakerna är.


Sofie bjöd in mig men jag skickar tillbaka ändå. Hon kommer kanske på nån mer sanning att bjuda på ;)

Nästa som jag bjuder in är Erika som mest lägger upp bilder på sin blogg.

2 kommentarer:

  1. Det där stämmer väldigt väl med den bilden jag har av dig =)

    Du kan nog lära dig att älska din trädgård. Den är supercool och har värsta potentialen för att bli störtmysig!

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att du inte fick en chock av mina sanningar =)

    Tror inte att jag nånsin kommer älska min trädgård så länge den kräver att jag ska pyssla med den, hur mysig den än kan bli =(

    SvaraRadera