onsdag 8 september 2010

Tequila

Älskade Tequila

Min lilla älskade gumma har varit på rymmen i ELVA dagar men så i dag kom hon äntligen hem igen. Hon har ju inte varit överdrivet förtjust i att Brynolf flyttat hit så förra helgen när jag passade Bach blev väl lite för mycket för henne. På lördags kvällen gick hon ut en runda som vanligt och när hon inte kommit hem under söndagen misstänkte jag att hon bestämt sig för att hålla sig undan några dagar för att vissa sitt missnöje. Det är nämligen inte första gången hon håller sig undan när saker och ting störs för mycket för henne. Men inte trodde jag att hon skulle hålla sig borta så här länge. Åtta dagar är hennes tidigare rekord.

Tequila är en väldigt speciell kisse. Hon är väldigt skygg och blir väldigt lätt skrämd. Det är inte många som hon väljer att visa sig för och ännu färre som får klappa henne. På hundspråk skulle man nog kalla henne för mentalt skräp men jag älskar henne i alla fall, kanske just pga av alla hennes egenheter ;)

Nu blir det utegångsförbud några dagar så hon kan äta upp sig lite och jag reda ut hennes tovor.

2 kommentarer:

  1. Lilla snuttan då! Du får pyssla om henne ordentligt nu

    SvaraRadera
  2. Det har och gör jag. Hon får burkmat och vi har gosat hela natten! Taskigt med sömn för min del men vi har ju lite att ta igen.

    SvaraRadera