onsdag 12 december 2012

Jag vet...

På helspänn
... att jag lovat att bättra mig med att blogga men det är inte så lätt alltid. I alla fall va vi iväg på äventyr i söndags. Vi va några som bestämde oss för att ha en träningsträff och prova den nya inomhus hallen utanför Kalmar. Tre av oss ska tävla där på lördag så vi ville känna på lokalen först. Inga problem för nån av oss. Ingen hund brydde sig nämnvärt så fort vi kommit igång. Jag och Salle körde igenom LK 2 med några små missöden men kan vi bara hålla ihop det ska vi nog få till ett första pris på lördag.

Jag ser inte klok ut men Salle sköter sig

I fria följet tappar han position i språng marsch men alla snea sättanden har försvunnit sen jag blev rak i ryggen så där är han stabil och riktigt bra. Rutan är han grym på sen jag kom på vad jag gjorde för fel. Hoppet är bra men han kommer snett. Vet inte alls hur jag ska få ordning på det. Apporteringen är det absolut sämsta momentet vi har men poäng bör vi få. Fjärren funkar super inne men inte alls så bra ute. Läggandet är okej och inkallningen är kanon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar