måndag 1 februari 2016

Återbesök

För en vecka sedan var vi på återbesök hos fysioterapeuten med Saulos och enligt henne hade det skett en klar förbättring. Skillnaden på baklåren var nu 1,2 cm istället för 3 som sist. Det betyder att han tar i mer jämt med benen och att det inte längre gör ont. Han hade nått litet kvar i ryggen som hon fixade sen fick han avsluta på vibben. Hon sa att hon tyckte vi kunde räkna honom som ok igen och om jag ville så behövde vi inte nått mer återbesök men jag ville ha ett till för att se så han verkligen är helt hundra så om en månad stämmer vi av honom igen. Lite träning har vi börjat med men vi är inte igång för fullt än. Jag saknar lite träningskamrater här och vet dessutom inte riktigt vilken klubb jag vill tillhöra, kanske slutar med att det blir bägge. Fortsättningsvis ska vi besöka Sophie regelbundet för att förebygga fler sådana här skador. Impa ska med få sig en genomgång lite längre fram för att se att hon är okej. Jag tror inte hon har något men det trodde jag ju inte om Salle heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar