lördag 6 augusti 2011

Semester

Som ni kanske förstått har jag tillbringat lite tid hos pansarschnauzern med bihang. Saulos verkar ha gillat det lika mycket som jag även om han dom sista dagarna tröttnade lite på den charmiga, fjäskande men lite klängiga taxen. Jag och S har bara tagit dagarna som dom kommer sen har våra charmtroll fått hänga på och finna sig i det och det har dom gjort utan gnäll.

Vi har shoppat, promenerat i olika natur områden, tillbringat tid på S härliga lotten och bara umgåtts. Härligt, härligt! Dessutom har jag ju fått se hennes nya lägenhet. Så fin så.

Jag passade även på att träna lite lydnad med Saulos och det gick som en dans. Han har äntligen kommit över sin besatthet av Levis och går att få kontakt med trots att dom numera är två tikar i hushållet. Sista dagen tog jag "vår" leksak boll-på-snöre och körde lite fot. Levis dansade framför Saulos och ville ha den samtidigt som Tindra hoppade framför mig efter den och trots denna störning gjorde han ett klockrent fot. Kanon position och kontakt trots att han fick gå på Levis. Det var nog det som i hundväg gjorde mig gladast denna veckan.

Tanken va ju att detta inlägg skulle innehålla lite bilder men då jag inte flyttat dom från telefonen till datorn än och dessutom skriver på en lånedator får bilderna komma i ett eget inlägg.

1 kommentar: