söndag 13 december 2009

Vilken helg!

Jaha då va snart den här helgen slut och vilken helg det har varit. Både uppgångar och nedgångar. Allt som har hänt orkar jag inte berätta om nu men det kommer när vi är hemma igen och har vilat lite. Jag och Salle är just nu i Lund och hälsar på S och Levis så helgen har gått i hundens tecken. Just nu ligger båda hundarna helt utslagna och det är kanske inte så konstigt då vi i dagarna tre har tillbringat minst 4 timmar om dagen ute på diverse utflyckter. Ibland har jag varit så stolt över min hund som har uppfört sig exemplariskt för att i nästa stund vilja byta bort honom (som när han förstörde min kamera). Som tur är har S haft samma känsla lite då och då.

Nu blir det lite mat för att orka med hemfärden och om nån dag eller så får ni en mer utförlig rapport om helgen.

1 kommentar: