söndag 25 april 2010

Hon är galen!

Trodde säkert paret. Jag va på väg hem från matchen och hade ca en mil kvar när jag får syn på ett par med barnvagn som är ute och går. Dom har ju en hund med sig och visst är det en hoffe!!! Jag gör något jag inte trodde jag skulle göra men jag ställer mig på bromsen och vevar ner fönstret för att fråga om det är en hoffe. Visst är det det och jag känner att jag måste förklara att det är så kul att se dom så jag bara va tvungen att stanna och fråga. En tik på 1,5år va det och hon såg väldigt fin ut.

Matchen då? Det visade sig att båda mina bröder spelade och dom vann med 2-1. Himla skönt då det andra laget visade sig va dåliga förlorare. Både spelare och lagledare/tränare. Gnällde på domaren och sa nedlåtande saker till och om "vårat" lag. Vad lär sig ungarna när tränaren har taskig attityd? Äldsta brodern fick göra båda målen men den lilla jobbade bra han med. Grattis och bra jobbat båda två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar