måndag 30 november 2009

Dessa djursjukhus...

Inlägget gjordes ursprungligen den 27 oktober 2009

Det blir mycket om Tequila nu känner jag...

Men iaf, Tequila va hos veterinären i går och fick kompressen bytt. Hon ska dit på fredag igen och förhoppningsvis är det sista gången hon behöver sövas. Fick ett recept antiinflamatoriskt och smärtlindrande som jag löste ut och skulle börja ge henne ikväll. Efter att ha läst bipacksedeln började jag bli oerhört skeptisk till om jag verkligen skulle ge henne det med tanke på att hon redan gick på smärtlindrande. Hade ju frågat djursjukvårdaren när jag skulle börja ge det med tanke på vad jag redan gav henne men hon kunde inte svara exakt eller se vad Tequila gick på och efter en stund skulle jag börja idag. Ringde jourhavande veterinär och hon sa att det ska jag inte ge i samband med det andra smärtlindrande och att det va mycket märkligt att dom inte sa det igår. Tur att jag ringe och kollade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar