måndag 30 november 2009

Det händer inte så mycket...

Inlägget gjordes ursprungligen den 12 oktober 2009

...här för tillfället! Tequila har fått sina stygn borttagna så nu får hon gå ut igen. Saulos verkar ha en stålmage för inte ens lite lös i magen blev han av tårtan.

Saulos och jag tränar lite varje dag men det verkar inte bli nån tävlingslydnadskurs då det inte har blivit tillräckligt många anmälda. Jag har letat helt förtvivlat efter kurser på brukshundklubbarna häromkring men hittar inte nån den närmsta tiden. Har även mailat en privattränare för att se om jag kanske kan ta nån privatlektion lite då och då så jag iaf kommer igång men inte har jag fått något svar än.

Har nog nämnt det tidigare att Saulos ska ställas i Växjö 30 oktober och i Åstorp 14 november. Nu blir det kanske även i Moheda den 29 november och den 26 december. Är ett gäng från kursen som pratar om att anmäla dit. Det blir kanske bara en av utställningarna men det är ju ett tag tills dess.

Har börjat fundera lite på vilka mål jag ska sätta upp för oss inför 2010 men har inte kommit så långt ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar